Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

 

istanbul escort bayan yeşim

  • İlan Tarihi: 16 Aralık 2012 12:37
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu

Açıklama

selam ben yeşim

23 yaşında

1,70 boy

kilo 65

beyaz tenli escort bayan ım, görüşmelerimi kendime iat evimde  yapmaktayım,görüşme saatlerim 11 ile 23 arasıdır ,bu saatlerden sonrada genellikle gece cluplerine gidip eğlenirim orda hoşuma giden biri olursa onla çıkar sabahlarım olmazsada müşteri yapar çıkarım .gecelik görüşmelerimde sabah 7 kadar görüşürüm sonra ayrılır evime giderim.öğlen olunca yeni bir hayat başlar  siz değerli misafirlerim için dışarı çıkap kuaföre gidip hazırlanırım…

4634 gösterim, 1 gün

  

İlan ID: 993572ca797ac569

Sorun bildir

İsteğiniz işlenirken, lütfen bekleyin....

sponsorlu bağlantılar

44 Yanıt dan “istanbul escort bayan yeşim”

  1. Oğuzcan Guldogus AÇIK 12 Mart 2019 @ 16:47

    Çankırı merkezden ben Oğuzcan Guldogus. Selam paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım 12-03-2019 13:47:46

  2. ager Palanko AÇIK 13 Mart 2019 @ 01:38

    Balıkesir merkezden ben ager Palanko. Mrb paylaşımınız inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 12-03-2019 22:38:27

  3. afife Özpolat AÇIK 13 Mart 2019 @ 04:15

    Kastamonu merkezden ben afife Özpolat. Mrb siten yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 13-03-2019 01:15:09

  4. akbil Tabir AÇIK 13 Mart 2019 @ 14:04

    Kastamonu merkezden ben akbil Tabir. Merhaba web siten yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 13-03-2019 11:04:30

  5. Saime Maydagil AÇIK 13 Mart 2019 @ 18:59

    Çorum merkezden ben Saime Maydagil. Selam herkese sayfa harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 13-03-2019 15:59:01

  6. Hayriye Yildizoglu AÇIK 13 Mart 2019 @ 23:06

    Rize merkezden ben Hayriye Yildizoglu. Mrb web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 13-03-2019 20:06:54

  7. Ahmet Yasin Tolunay AÇIK 16 Mart 2019 @ 09:53

    Mardin merkezden ben Ahmet Yasin Tolunay. Selamlar siteniz süper ötesi güzel, saolun 16-03-2019 06:53:35

  8. Ecem Ogan AÇIK 16 Mart 2019 @ 14:22

    Sivas merkezden ben Ecem Ogan. Selamlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 16-03-2019 11:22:10

  9. Tunca Uzar AÇIK 17 Mart 2019 @ 18:00

    Gaziantep merkezden ben Tunca Uzar. Mrb sayfanız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-03-2019 15:00:49

  10. Hakverdi Değirmendereli AÇIK 18 Mart 2019 @ 17:54

    Rize merkezden ben Hakverdi Değirmendereli. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden çok güzel, facebookta paylaştım 18-03-2019 14:54:26

  11. Karalar Boz AÇIK 18 Mart 2019 @ 22:04

    İzmir merkezden ben Karalar Boz. Slm web siten süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 18-03-2019 19:04:07

  12. Ersin Riza AÇIK 19 Mart 2019 @ 01:33

    Bursa merkezden ben Ersin Riza. Slm paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 18-03-2019 22:33:33

  13. Ruhugül Sefer AÇIK 19 Mart 2019 @ 15:40

    Malatya merkezden ben Ruhugül Sefer. Merhabalar web sitesi gerçekten çok güzel, saolun 19-03-2019 12:40:32

  14. İremnur Karakan AÇIK 19 Mart 2019 @ 20:56

    İstanbul merkezden ben İremnur Karakan. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 19-03-2019 17:56:20

  15. Karalar Boz AÇIK 19 Mart 2019 @ 21:43

    Iğdır merkezden ben Karalar Boz. Selam paylaşım gerçekten güzel, sağolun 19-03-2019 18:43:52

  16. abdi İrsoy AÇIK 20 Mart 2019 @ 00:41

    Karaman merkezden ben abdi İrsoy. selam arkadaşlar sayfanız cidden hoşuma gitti, face de paylaştım 19-03-2019 21:41:46

  17. ağgül Sadıklar AÇIK 20 Mart 2019 @ 03:28

    Muğla merkezden ben ağgül Sadıklar. Selam sayfan inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 20-03-2019 00:28:27

  18. akçalı Teker AÇIK 20 Mart 2019 @ 07:25

    Manisa merkezden ben akçalı Teker. Selam herkese web siten gerçekten çok iyi, şukuladım 20-03-2019 04:25:06

  19. abit Kurtuluş AÇIK 20 Mart 2019 @ 13:58

    Gümüşhane merkezden ben abit Kurtuluş. Selamın aleyküm web siten vallaha mükemmel, face de paylaştım 20-03-2019 10:58:03

  20. Ahmet Berke Gultas AÇIK 20 Mart 2019 @ 19:02

    Bayburt merkezden ben Ahmet Berke Gultas. Selamlar sayfan cidden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-03-2019 16:02:02

  21. Merter Soylu AÇIK 20 Mart 2019 @ 23:06

    Sakarya merkezden ben Merter Soylu. Selamın aleyküm web siteniz valla hayran edici, teraziye tıkladım 20-03-2019 20:06:16

  22. Karadag Boylu AÇIK 21 Mart 2019 @ 10:45

    Amasya merkezden ben Karadag Boylu. selamun aleyküm sayfa süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 21-03-2019 07:45:15

  23. Selen Elif Toygar AÇIK 21 Mart 2019 @ 19:37

    Elazığ merkezden ben Selen Elif Toygar. Selamın aleyküm siten valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 21-03-2019 16:37:44

  24. Hayri Anıl Pehlevan AÇIK 22 Mart 2019 @ 08:52

    Bartın merkezden ben Hayri Anıl Pehlevan. Merhabalar sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 22-03-2019 05:52:31

  25. Köker Fehmi AÇIK 22 Mart 2019 @ 19:06

    Uşak merkezden ben Köker Fehmi. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 22-03-2019 16:06:49

  26. Macide Koskulu AÇIK 22 Mart 2019 @ 21:14

    Hakkari merkezden ben Macide Koskulu. Mrb siteniz valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2019 18:14:30

  27. ağça Sabri AÇIK 23 Mart 2019 @ 00:42

    Ağrı merkezden ben ağça Sabri. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım 22-03-2019 21:42:49

  28. Kantarci Altinkaya AÇIK 23 Mart 2019 @ 00:55

    Trabzon merkezden ben Kantarci Altinkaya. Mrb siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 22-03-2019 21:55:53

  29. Meltem Berber AÇIK 23 Mart 2019 @ 04:02

    Antalya merkezden ben Meltem Berber. selamun aleyküm sayfanız valla çok hoşuma gitti, tebrikler 23-03-2019 01:02:56

  30. Denizli Dayıoğlu AÇIK 23 Mart 2019 @ 06:10

    Düzce merkezden ben Denizli Dayıoğlu. selam arkadaşlar siteniz vallaha güzel, teraziye tıkladım 23-03-2019 03:10:37

  31. abdüşşekür Koytak AÇIK 23 Mart 2019 @ 07:07

    Bitlis merkezden ben abdüşşekür Koytak. Merhabalar web siteniz inan ki mükemmel, saolun 23-03-2019 04:07:51

  32. Erkus Hamidi AÇIK 23 Mart 2019 @ 19:15

    Bartın merkezden ben Erkus Hamidi. Merhaba paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-03-2019 16:15:22

  33. Özer Seçkin Ecder AÇIK 23 Mart 2019 @ 20:19

    Şanlıurfa merkezden ben Özer Seçkin Ecder. selamun aleyküm sayfan cidden çok güzel, saolun 23-03-2019 17:19:07

  34. ad Okatan AÇIK 24 Mart 2019 @ 02:57

    İzmir merkezden ben ad Okatan. Mrb bu web sitesi cidden hoşuma gitti, şukuladım 23-03-2019 23:57:06

  35. Muhammed Sait Cemal AÇIK 24 Mart 2019 @ 09:44

    Niğde merkezden ben Muhammed Sait Cemal. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-03-2019 06:44:50

  36. ağış Saf AÇIK 24 Mart 2019 @ 18:51

    Rize merkezden ben ağış Saf. Selamlar siten gerçekten mükemmel, teşekkürler 24-03-2019 15:51:38

  37. Gürkan Kanli AÇIK 24 Mart 2019 @ 23:21

    Osmaniye merkezden ben Gürkan Kanli. Selam herkese paylaşımınız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 24-03-2019 20:21:38

  38. Karakoca Ateşcan AÇIK 25 Mart 2019 @ 05:51

    Şırnak merkezden ben Karakoca Ateşcan. Selam sayfa süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 25-03-2019 02:51:30

  39. akkuş Yaşin AÇIK 25 Mart 2019 @ 08:19

    Çanakkale merkezden ben akkuş Yaşin. Selamlar sayfa inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım 25-03-2019 05:19:42

  40. Gorgulu Arpacı AÇIK 25 Mart 2019 @ 15:13

    Adana merkezden ben Gorgulu Arpacı. Merhabalar siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-03-2019 12:13:22

  41. Ayşe Aylin Ercument AÇIK 25 Mart 2019 @ 17:52

    Bartın merkezden ben Ayşe Aylin Ercument. Slm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 25-03-2019 14:52:29

  42. Tenim Akıncılar AÇIK 25 Mart 2019 @ 18:05

    Kırıkkale merkezden ben Tenim Akıncılar. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 25-03-2019 15:05:58

  43. Tuğra Erdinc AÇIK 25 Mart 2019 @ 23:32

    Erzincan merkezden ben Tuğra Erdinc. Slm sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 25-03-2019 20:32:52

  44. akbet Tabak AÇIK 26 Mart 2019 @ 02:41

    Şanlıurfa merkezden ben akbet Tabak. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran edici, şukuladım 25-03-2019 23:41:32

Bir Cevap Bırakın

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

ESCORT BAYAN

istanbul escort bayan

Lutfen Dikkat Site Kuralları

İstanbul Escort

TC. 1117 . Sayili OLAN Muzir vede Neşriyatan halkı Koruma Kanun un ilgili olan maddeleri geregince 21 yaş kücük lerin bı web sitemi gezmeleri YASAKTIR. Bu siteyi gezmek tamamıyla sizin seciminizdir.

tüm yasal ve diger sakıncaların tamının sorumlulugunu siz üstlenmeyi kabul etmişbulunuyorsunuz.

Bay ve Bayanların , Lutfen Dikkatine ...

istanbul escort