Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

TEL : 0538 682 51 03

BEYLİKDÜZÜ YENİ ESCORT CEYDA

  • Şehir: istanbul
  • Street: AVRUPAYAKASI
  • City: beylikdüzü
  • İlan Tarihi: 14 Nisan 2016 21:39
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu
BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim1BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim2BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim3BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim4BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim5BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim6BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim7BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim8BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim9BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA - Resim10

Açıklama

BEYLİKDÜZÜ  YENİ  ESCORT CEYDA

İsmim CEYDA
Yaşım 26
Boy 1 60
Kilo 60
Beyaz Tenli.
Siyah Saçlı
Güler Yüzlü Hoş Muhbabbeti Olan Saygılı Temizlik Yönünde Hassas Güzel Bir Bayanım
Benimle Görüşmek İsteyen Kişilerden De Tek İstedigim Temiz Gelmenizdir.
Görüşme Yerim Beylikdüzünde BAUHAUS a Yakın E.5 ..e 1 Dakika Mesafededir. Dilerseniz Otele Gelmekteyim..

Görüşmelerimde Yapmadıklarım…
Anal Sex Ve Agza Yüze Boşalmanıza Müsade etmiyorum..
Bunlar Sizin için Bir Hassa Zevk Olabilir Lakin Benim Açımdan Hijjen Bozucu Şeylerdir….

Cebinde Tek Seans Ücretini Karşılayamayacak insanlar Lütfen Geceligin Nekadar Diye Sorararak Fuzuli Rahatsız Etmesin…
Agzı Bozuk Olanı Engellerim ..
NOT: GEREKSİZ KONUŞAN AGZI BOZUK KİŞİLERİ ENGELLİYORUM KONUŞMA USLUBÜNÜZE DİKKAT EDİNİZ
GÖRÜŞMEK ÜZERE

35 yaşından küçükler ile görüşme yapmıyorum  ısrar etmeyiniz

Telefonum: 0538 682 51 03

İlan ID: 654570fe2e8187d7

Sorun bildir

İsteğiniz işlenirken, lütfen bekleyin....

sponsorlu bağlantılar

95 Yanıt dan “BEYLİKDÜZÜ YENİ ESCORT CEYDA”

  1. Aykut Aviandi AÇIK 12 Mart 2019 @ 21:39

    Karabük merkezden ben Aykut Aviandi. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 12-03-2019 18:39:15

  2. abdülhakem Kavak AÇIK 12 Mart 2019 @ 22:22

    Sivas merkezden ben abdülhakem Kavak. Mrb paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 12-03-2019 19:22:19

  3. Tamer Çaylar AÇIK 13 Mart 2019 @ 06:46

    Erzincan merkezden ben Tamer Çaylar. Selamlar web siten cidden dikkat çekici, face de paylaştım 13-03-2019 03:46:14

  4. Alaaddin Yeniev AÇIK 13 Mart 2019 @ 10:46

    Kütahya merkezden ben Alaaddin Yeniev. Selam herkese bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 13-03-2019 07:46:41

  5. Kavasoglu Baykuş AÇIK 13 Mart 2019 @ 13:43

    Sakarya merkezden ben Kavasoglu Baykuş. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 13-03-2019 10:43:27

  6. Hülya Pehlivanli AÇIK 13 Mart 2019 @ 16:38

    Adıyaman merkezden ben Hülya Pehlivanli. selamun aleyküm web siten inanılmaz güzel, face de paylaştım 13-03-2019 13:38:22

  7. Berfu İrem Kadi AÇIK 13 Mart 2019 @ 17:01

    Balıkesir merkezden ben Berfu İrem Kadi. Selamın aleyküm siteniz valla ilgi uyandırıcı, saolun 13-03-2019 14:01:04

  8. Yasemin Sertcelik AÇIK 13 Mart 2019 @ 18:34

    Ankara merkezden ben Yasemin Sertcelik. Selamlar paylaşımın inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım 13-03-2019 15:34:50

  9. acuner Nalbant AÇIK 13 Mart 2019 @ 20:20

    Trabzon merkezden ben acuner Nalbant. Selam herkese sayfan valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 13-03-2019 17:20:35

  10. Bastopcu Göven AÇIK 13 Mart 2019 @ 23:59

    Adana merkezden ben Bastopcu Göven. Merhaba web siten cidden hayran bıraktı, şukuladım 13-03-2019 20:59:08

  11. Nihal Kaya AÇIK 14 Mart 2019 @ 01:37

    Düzce merkezden ben Nihal Kaya. Selam sayfanız inanılmaz güzel, sağolun 13-03-2019 22:37:51

  12. Akbilmez Altınöz AÇIK 14 Mart 2019 @ 03:55

    Gümüşhane merkezden ben Akbilmez Altınöz. Selamın aleyküm web sitesi vallaha mükemmel, teşekkürler 14-03-2019 00:55:01

  13. Feray Sar AÇIK 16 Mart 2019 @ 05:03

    Kırıkkale merkezden ben Feray Sar. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 16-03-2019 02:03:09

  14. Ataalp Cengiz AÇIK 16 Mart 2019 @ 06:01

    Tunceli merkezden ben Ataalp Cengiz. Selamlar sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 16-03-2019 03:01:03

  15. akbulut Tanış AÇIK 16 Mart 2019 @ 06:01

    Kars merkezden ben akbulut Tanış. Slm web siten harbiden çok iyi, face de paylaştım 16-03-2019 03:01:05

  16. Fehime Şuheda Cosandal AÇIK 16 Mart 2019 @ 08:32

    Iğdır merkezden ben Fehime Şuheda Cosandal. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-03-2019 05:32:04

  17. Enver Guven AÇIK 16 Mart 2019 @ 10:09

    Samsun merkezden ben Enver Guven. Mrb web sitesi inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-03-2019 07:09:10

  18. Selin Sıla Akif AÇIK 16 Mart 2019 @ 10:27

    Bitlis merkezden ben Selin Sıla Akif. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten çok güzel, tebrikler 16-03-2019 07:27:54

  19. Esma Eda Yurttas AÇIK 16 Mart 2019 @ 14:08

    Sinop merkezden ben Esma Eda Yurttas. selamun aleyküm web sitesi vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 16-03-2019 11:08:48

  20. Ustun Erol AÇIK 16 Mart 2019 @ 15:43

    Bursa merkezden ben Ustun Erol. selam arkadaşlar web siten gerçekten çok iyi, teşekkürler 16-03-2019 12:43:29

  21. Altay Bozdemir AÇIK 17 Mart 2019 @ 00:59

    Şanlıurfa merkezden ben Altay Bozdemir. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 16-03-2019 21:59:58

  22. Beyda Tecer AÇIK 17 Mart 2019 @ 01:19

    Kastamonu merkezden ben Beyda Tecer. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 16-03-2019 22:19:35

  23. abdülkadir Kaynamış AÇIK 17 Mart 2019 @ 02:47

    İzmir merkezden ben abdülkadir Kaynamış. Selamlar sayfan gerçekten iyi, tebrikler 16-03-2019 23:47:51

  24. Kadirr Yanik AÇIK 17 Mart 2019 @ 12:32

    Batman merkezden ben Kadirr Yanik. Selam paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 17-03-2019 09:32:37

  25. abdülmetin Kılınçarslan AÇIK 17 Mart 2019 @ 12:47

    Edirne merkezden ben abdülmetin Kılınçarslan. Selam paylaşımın cidden mükemmel, teraziye tıkladım 17-03-2019 09:47:43

  26. Yurukgil Candan AÇIK 17 Mart 2019 @ 13:34

    Burdur merkezden ben Yurukgil Candan. Selam paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 17-03-2019 10:34:37

  27. Deniz Dilay Kotan AÇIK 17 Mart 2019 @ 13:51

    Mersin merkezden ben Deniz Dilay Kotan. Mrb sayfan inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-03-2019 10:51:38

  28. Yasin Ceran AÇIK 17 Mart 2019 @ 16:05

    Uşak merkezden ben Yasin Ceran. Selam paylaşım inan ki mükemmel, twitter da paylaştım 17-03-2019 13:05:34

  29. akbörü Talantemur AÇIK 17 Mart 2019 @ 16:30

    Sivas merkezden ben akbörü Talantemur. Mrb web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 17-03-2019 13:30:05

  30. Sabiha Esra Anik AÇIK 17 Mart 2019 @ 22:26

    Sivas merkezden ben Sabiha Esra Anik. Selam web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 17-03-2019 19:26:22

  31. Ramis Gençoğlu AÇIK 18 Mart 2019 @ 08:17

    Siirt merkezden ben Ramis Gençoğlu. Merhaba herkese paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 18-03-2019 05:17:10

  32. akmaç Yazıcıgil AÇIK 18 Mart 2019 @ 10:27

    Çankırı merkezden ben akmaç Yazıcıgil. Merhaba sayfanız inanki güzel, sosyal medyada paylaştım 18-03-2019 07:27:49

  33. Kacir Çitfçi AÇIK 18 Mart 2019 @ 11:32

    Ordu merkezden ben Kacir Çitfçi. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 18-03-2019 08:32:19

  34. Büşra Gülin Kusku AÇIK 18 Mart 2019 @ 19:09

    Balıkesir merkezden ben Büşra Gülin Kusku. Selam sayfa inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2019 16:09:43

  35. Buyukfirat Eyyupoğlu AÇIK 19 Mart 2019 @ 09:00

    Niğde merkezden ben Buyukfirat Eyyupoğlu. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 19-03-2019 06:00:03

  36. Murat Kaan Tunay AÇIK 19 Mart 2019 @ 10:52

    Düzce merkezden ben Murat Kaan Tunay. Slm bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, şukuladım 19-03-2019 07:52:55

  37. Yunus Göker Sobaci AÇIK 19 Mart 2019 @ 13:00

    Ankara merkezden ben Yunus Göker Sobaci. selamun aleyküm web siten gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım 19-03-2019 10:00:56

  38. açılay Oğuzhan AÇIK 19 Mart 2019 @ 13:09

    Antalya merkezden ben açılay Oğuzhan. Mrb paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 19-03-2019 10:09:06

  39. Tülay Tuğçe Erin AÇIK 19 Mart 2019 @ 14:45

    Adıyaman merkezden ben Tülay Tuğçe Erin. Selam paylaşımınız yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 19-03-2019 11:45:57

  40. akses Yurtsever AÇIK 19 Mart 2019 @ 18:00

    Zonguldak merkezden ben akses Yurtsever. selam arkadaşlar sayfa inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 19-03-2019 15:00:21

  41. Ozev Daşdemir AÇIK 20 Mart 2019 @ 00:38

    Malatya merkezden ben Ozev Daşdemir. selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 19-03-2019 21:38:22

  42. Şerife Guvenc AÇIK 20 Mart 2019 @ 05:04

    Kayseri merkezden ben Şerife Guvenc. Selam herkese web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler 20-03-2019 02:04:47

  43. Mehveş Dusenkalkar AÇIK 20 Mart 2019 @ 06:25

    Adana merkezden ben Mehveş Dusenkalkar. Selamlar siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım 20-03-2019 03:25:38

  44. Kübra Tansu Ucar AÇIK 20 Mart 2019 @ 08:37

    Adıyaman merkezden ben Kübra Tansu Ucar. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, sağolun 20-03-2019 05:37:05

  45. Nehar Ustunel AÇIK 20 Mart 2019 @ 10:24

    Konya merkezden ben Nehar Ustunel. Selamlar sayfa inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 20-03-2019 07:24:12

  46. aker Tüfekçioğlu AÇIK 20 Mart 2019 @ 10:24

    Ankara merkezden ben aker Tüfekçioğlu. Selam herkese sayfa vallaha dikkat çekici, teşekkürler 20-03-2019 07:24:39

  47. Doktora Kose AÇIK 20 Mart 2019 @ 12:02

    Yalova merkezden ben Doktora Kose. Merhabalar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun 20-03-2019 09:02:44

  48. Zehra Sena Erbul AÇIK 20 Mart 2019 @ 15:32

    Diyarbakır merkezden ben Zehra Sena Erbul. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-03-2019 12:32:35

  49. Rümeysa İrem Serindag AÇIK 20 Mart 2019 @ 15:51

    Trabzon merkezden ben Rümeysa İrem Serindag. Slm sayfanız inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-03-2019 12:51:22

  50. Şeyda Nur Sefik AÇIK 20 Mart 2019 @ 16:24

    Adana merkezden ben Şeyda Nur Sefik. Selamlar paylaşımın valla dikkat çekici, saolun 20-03-2019 13:24:47

  51. Tayyip Yakupoglu AÇIK 20 Mart 2019 @ 17:29

    Batman merkezden ben Tayyip Yakupoglu. Merhaba web siten vallaha çok güzel, twitter da paylaştım 20-03-2019 14:29:12

  52. abdülgaffur Karartı AÇIK 20 Mart 2019 @ 17:41

    Diyarbakır merkezden ben abdülgaffur Karartı. Merhabalar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 20-03-2019 14:41:15

  53. akburçak Tarhan AÇIK 20 Mart 2019 @ 20:23

    Trabzon merkezden ben akburçak Tarhan. Selam bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 20-03-2019 17:23:09

  54. adeviye Örs AÇIK 20 Mart 2019 @ 20:52

    Çankırı merkezden ben adeviye Örs. Merhaba siteniz cidden güzel, şukuladım 20-03-2019 17:52:22

  55. Melis Ezgi Gecioglu AÇIK 20 Mart 2019 @ 22:34

    Malatya merkezden ben Melis Ezgi Gecioglu. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 20-03-2019 19:34:20

  56. Tenim Akıncılar AÇIK 21 Mart 2019 @ 06:49

    Gümüşhane merkezden ben Tenim Akıncılar. Merhabalar paylaşım inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2019 03:49:43

  57. Arsun Magden AÇIK 21 Mart 2019 @ 08:30

    Antalya merkezden ben Arsun Magden. Merhabalar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 21-03-2019 05:30:58

  58. Baka Çelik AÇIK 21 Mart 2019 @ 14:02

    Mardin merkezden ben Baka Çelik. Merhaba web siten inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 21-03-2019 11:02:08

  59. Havagül Candemir AÇIK 21 Mart 2019 @ 23:38

    Konya merkezden ben Havagül Candemir. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 21-03-2019 20:38:05

  60. afitab Öztaş AÇIK 21 Mart 2019 @ 23:39

    Iğdır merkezden ben afitab Öztaş. Merhaba herkese sayfanız inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 21-03-2019 20:39:58

  61. abaza İlhan AÇIK 22 Mart 2019 @ 09:36

    Kocaeli merkezden ben abaza İlhan. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 22-03-2019 06:36:22

  62. Chakan Colak AÇIK 22 Mart 2019 @ 12:12

    Yalova merkezden ben Chakan Colak. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden hayran edici, saolun 22-03-2019 09:12:12

  63. abdüşşahid Kovancı AÇIK 22 Mart 2019 @ 13:48

    Mersin merkezden ben abdüşşahid Kovancı. Mrb paylaşımınız valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 22-03-2019 10:48:17

  64. Uzundonekoglu Günel AÇIK 22 Mart 2019 @ 17:33

    Ankara merkezden ben Uzundonekoglu Günel. Merhaba herkese sayfan inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 22-03-2019 14:33:26

  65. Fatma Serra Yayla AÇIK 22 Mart 2019 @ 17:53

    Zonguldak merkezden ben Fatma Serra Yayla. Merhabalar web siten inanki güzel, teraziye tıkladım 22-03-2019 14:53:21

  66. İkbal Karaca AÇIK 22 Mart 2019 @ 21:42

    İstanbul merkezden ben İkbal Karaca. Selam herkese web siten yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2019 18:42:00

  67. Denizli Dayıoğlu AÇIK 22 Mart 2019 @ 23:33

    Trabzon merkezden ben Denizli Dayıoğlu. Selamın aleyküm sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 22-03-2019 20:33:37

  68. akçığır Tercan AÇIK 23 Mart 2019 @ 00:18

    Artvin merkezden ben akçığır Tercan. Selam sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 22-03-2019 21:18:07

  69. Develi Dökülmez AÇIK 23 Mart 2019 @ 00:55

    Van merkezden ben Develi Dökülmez. Mrb siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 22-03-2019 21:55:06

  70. Mehmet Buğrahan Gokturk AÇIK 23 Mart 2019 @ 02:45

    Erzurum merkezden ben Mehmet Buğrahan Gokturk. Mrb bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 22-03-2019 23:45:31

  71. Buse Gizem Huner AÇIK 23 Mart 2019 @ 06:27

    Yalova merkezden ben Buse Gizem Huner. Merhaba herkese siteniz gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2019 03:27:17

  72. abdülberr Karaçay AÇIK 23 Mart 2019 @ 06:35

    Bayburt merkezden ben abdülberr Karaçay. Merhaba paylaşımınız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 23-03-2019 03:35:39

  73. Çilay Madran AÇIK 23 Mart 2019 @ 07:38

    Ordu merkezden ben Çilay Madran. Slm siten inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 23-03-2019 04:38:20

  74. Usenmez Alver AÇIK 23 Mart 2019 @ 09:59

    Erzurum merkezden ben Usenmez Alver. Selamın aleyküm sayfanız inanki hayran edici, saolun 23-03-2019 06:59:43

  75. Lok Büyükfırat AÇIK 23 Mart 2019 @ 15:12

    Elazığ merkezden ben Lok Büyükfırat. Selam herkese web siten harbiden güzel, şukuladım 23-03-2019 12:12:06

  76. akgil Uçanok AÇIK 23 Mart 2019 @ 16:07

    Erzincan merkezden ben akgil Uçanok. Mrb siteniz inanki iyi, sağolun 23-03-2019 13:07:14

  77. Çisil Zeynep Yorulmaz AÇIK 23 Mart 2019 @ 16:15

    Ordu merkezden ben Çisil Zeynep Yorulmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2019 13:15:44

  78. Dorukhan Gokcek AÇIK 23 Mart 2019 @ 17:30

    Malatya merkezden ben Dorukhan Gokcek. Merhabalar siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 23-03-2019 14:30:43

  79. Tayyip Yakupoglu AÇIK 23 Mart 2019 @ 17:56

    Gaziantep merkezden ben Tayyip Yakupoglu. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım 23-03-2019 14:56:08

  80. Altiparmak Büyüköztürk AÇIK 24 Mart 2019 @ 00:43

    Karabük merkezden ben Altiparmak Büyüköztürk. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 23-03-2019 21:43:56

  81. Şerif Altundal AÇIK 25 Mart 2019 @ 03:02

    Karabük merkezden ben Şerif Altundal. Merhaba siteniz yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 25-03-2019 00:02:05

  82. Gülben Dagoglu AÇIK 25 Mart 2019 @ 04:35

    Kayseri merkezden ben Gülben Dagoglu. Mrb web sitesi cidden dikkat çekici, sağolun 25-03-2019 01:35:24

  83. afif Özperk AÇIK 25 Mart 2019 @ 06:00

    Tunceli merkezden ben afif Özperk. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 25-03-2019 03:00:00

  84. Abdüssamet Tevfik AÇIK 25 Mart 2019 @ 11:00

    Balıkesir merkezden ben Abdüssamet Tevfik. Merhabalar siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 25-03-2019 08:00:52

  85. Mehveş Dusenkalkar AÇIK 25 Mart 2019 @ 12:50

    Kırıkkale merkezden ben Mehveş Dusenkalkar. Selam sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 25-03-2019 09:50:47

  86. abdülhabir Kargın AÇIK 25 Mart 2019 @ 14:25

    Samsun merkezden ben abdülhabir Kargın. Selam herkese sayfa gerçekten iyi, şukuladım 25-03-2019 11:25:10

  87. Torgutalp Altıparmak AÇIK 25 Mart 2019 @ 16:50

    Karabük merkezden ben Torgutalp Altıparmak. selam arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 25-03-2019 13:50:36

  88. abdünnasır Kişin AÇIK 25 Mart 2019 @ 19:20

    Hatay merkezden ben abdünnasır Kişin. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 25-03-2019 16:20:10

  89. abdürreşit Konakoğlu AÇIK 25 Mart 2019 @ 19:22

    Sivas merkezden ben abdürreşit Konakoğlu. Merhaba herkese web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 25-03-2019 16:22:16

  90. aişe Seydaoğlu AÇIK 26 Mart 2019 @ 00:00

    Bitlis merkezden ben aişe Seydaoğlu. Slm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 25-03-2019 21:00:04

  91. Mahire Rona AÇIK 26 Mart 2019 @ 00:30

    Çorum merkezden ben Mahire Rona. Selam sayfanız inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 25-03-2019 21:30:34

  92. akönder Yeşilova AÇIK 26 Mart 2019 @ 03:52

    Giresun merkezden ben akönder Yeşilova. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden güzel, şukuladım 26-03-2019 00:52:26

  93. Utku Ekercan AÇIK 26 Mart 2019 @ 05:40

    Eskişehir merkezden ben Utku Ekercan. Selam siteniz vallaha çok güzel, şukuladım 26-03-2019 02:40:46

  94. acıdaş Morbenli AÇIK 26 Mart 2019 @ 06:06

    Tokat merkezden ben acıdaş Morbenli. Mrb web siten cidden çok iyi, şukuladım 26-03-2019 03:06:54

  95. Doktora Kose AÇIK 26 Mart 2019 @ 07:41

    Mersin merkezden ben Doktora Kose. Slm bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım 26-03-2019 04:41:41

Bir Cevap Bırakın

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

ESCORT BAYAN

istanbul escort bayan

Lutfen Dikkat Site Kuralları

İstanbul Escort

TC. 1117 . Sayili OLAN Muzir vede Neşriyatan halkı Koruma Kanun un ilgili olan maddeleri geregince 21 yaş kücük lerin bı web sitemi gezmeleri YASAKTIR. Bu siteyi gezmek tamamıyla sizin seciminizdir.

tüm yasal ve diger sakıncaların tamının sorumlulugunu siz üstlenmeyi kabul etmişbulunuyorsunuz.

Bay ve Bayanların , Lutfen Dikkatine ...

istanbul escort