Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

TEL : 0531 452 06 72

ATAKÖY RUS ESCORT INNA

  • Şehir: istanbul
  • Street: avrupayakası
  • City: ATAKÖY
  • İlan Tarihi: 08 Haziran 2016 14:01
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu
ATAKÖY RUS ESCORT INNA - Resim1ATAKÖY RUS ESCORT INNA - Resim2

Açıklama

Ben İstanbul Rus Escort INNA
Ben 24 yaşında 55 kiloda  1.70 BOYUNDA  90-60-90 ölçülerinde fiziğe sahip kültürlü,bakımlı gizliliğe önem veren saygılı,tatlı dilli,güler yüzlü bayanım.
Gencim güzelim ateşliyim vahşi cazibesi olan bakımlı bir escort bayan olarak burda bulunuyorum.Sıcak ve aşk dolu saatler için aramanızı bekliyorum.İstanbul da partner arıyan beylere GÖRÜŞMELERİMİ SİZİN YERİNİZDE  VE OTELERDE YAPMAKTAYIM KENDİ YERİM YOK , koşulu ile hizmet verebilirim.Otelde konaklıyan beyler randevu öncesi lütfen yaşamak istedikleri fantaziyi belirtirseler yanımda çeşitli kıyafetlerimi getirebilirim.Ben sadece yaşamdan zevk alan kaliteye önem veren toplumda saygınlığı olan elit beylerle görüşme yapmaktayım.

15441 gösterim, 2 gün

  

İlan ID: 65250eb1a1cc2430

Sorun bildir

İsteğiniz işlenirken, lütfen bekleyin....

sponsorlu bağlantılar

64 Yanıt dan “ATAKÖY RUS ESCORT INNA”

  1. Kurtbey Ozak AÇIK 12 Mart 2019 @ 18:35

    Eskişehir merkezden ben Kurtbey Ozak. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 12-03-2019 15:35:29

  2. Ozel Güzeller AÇIK 12 Mart 2019 @ 20:12

    Kilis merkezden ben Ozel Güzeller. Selam bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 12-03-2019 17:12:22

  3. Delal Abdullatif Usanmaz AÇIK 12 Mart 2019 @ 20:51

    Yalova merkezden ben Delal Abdullatif Usanmaz. Selamın aleyküm web siten inan ki iyi, teraziye tıkladım 12-03-2019 17:51:44

  4. Anıl Görkem Ihsan AÇIK 12 Mart 2019 @ 22:02

    Sivas merkezden ben Anıl Görkem Ihsan. selamun aleyküm siteniz valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 12-03-2019 19:02:50

  5. Hasan Fahri Ozgenc AÇIK 12 Mart 2019 @ 23:30

    Adıyaman merkezden ben Hasan Fahri Ozgenc. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 12-03-2019 20:30:43

  6. abid Kumru AÇIK 13 Mart 2019 @ 06:58

    Çankırı merkezden ben abid Kumru. Selamın aleyküm web sitesi cidden hayran bıraktı, teşekkürler 13-03-2019 03:58:33

  7. akkaynak Yalova AÇIK 13 Mart 2019 @ 21:29

    Ağrı merkezden ben akkaynak Yalova. selamun aleyküm paylaşım yeminle dikkatimi çekti, saolun 13-03-2019 18:29:37

  8. Behin Seref AÇIK 13 Mart 2019 @ 22:43

    Diyarbakır merkezden ben Behin Seref. selamun aleyküm paylaşımın inanki çok güzel, sağolun 13-03-2019 19:43:58

  9. abdülmennan Kılçadır AÇIK 14 Mart 2019 @ 00:58

    İzmir merkezden ben abdülmennan Kılçadır. Selamlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler 13-03-2019 21:58:25

  10. Fehime Şuheda Cosandal AÇIK 15 Mart 2019 @ 23:43

    Nevşehir merkezden ben Fehime Şuheda Cosandal. Merhaba paylaşımınız süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 15-03-2019 20:43:23

  11. Simge Nur Calik AÇIK 16 Mart 2019 @ 06:00

    Isparta merkezden ben Simge Nur Calik. selamun aleyküm siteniz süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 16-03-2019 03:00:08

  12. İlyas Umut Baran AÇIK 16 Mart 2019 @ 06:00

    Bayburt merkezden ben İlyas Umut Baran. Merhaba herkese paylaşım yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 16-03-2019 03:00:09

  13. Mehmet Yekta Ersin AÇIK 16 Mart 2019 @ 12:20

    Konya merkezden ben Mehmet Yekta Ersin. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki çok güzel, sağolun 16-03-2019 09:20:14

  14. Rüya Su Okmen AÇIK 16 Mart 2019 @ 17:08

    Eskişehir merkezden ben Rüya Su Okmen. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 16-03-2019 14:08:08

  15. Altin Alparslan AÇIK 16 Mart 2019 @ 19:17

    Gümüşhane merkezden ben Altin Alparslan. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-03-2019 16:17:53

  16. akaner Söylemez AÇIK 16 Mart 2019 @ 22:41

    Adıyaman merkezden ben akaner Söylemez. Selamlar bu web sitesi vallaha iyi, linkedinde paylaştım 16-03-2019 19:41:22

  17. İclal Oraloglu AÇIK 16 Mart 2019 @ 22:54

    Isparta merkezden ben İclal Oraloglu. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-03-2019 19:54:28

  18. ağbacı Rauf AÇIK 17 Mart 2019 @ 04:59

    Kocaeli merkezden ben ağbacı Rauf. Selam herkese sayfanız harbiden çok güzel, tebrikler 17-03-2019 01:59:17

  19. Canikli Göçmen AÇIK 17 Mart 2019 @ 08:26

    Çorum merkezden ben Canikli Göçmen. Slm bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 17-03-2019 05:26:45

  20. Dağhan Uslu AÇIK 17 Mart 2019 @ 18:55

    Giresun merkezden ben Dağhan Uslu. Selam herkese sayfanız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 17-03-2019 15:55:35

  21. Ahmet Berk Ustbas AÇIK 17 Mart 2019 @ 21:24

    Batman merkezden ben Ahmet Berk Ustbas. Merhabalar sayfa inan ki hoşuma gitti, tebrikler 17-03-2019 18:24:47

  22. adviye Özgür AÇIK 18 Mart 2019 @ 00:00

    Antalya merkezden ben adviye Özgür. Slm web siteniz inan ki iyi, şukuladım 17-03-2019 21:00:14

  23. Mustafa Oğuzhan Isguzar AÇIK 18 Mart 2019 @ 00:04

    Gümüşhane merkezden ben Mustafa Oğuzhan Isguzar. Selam herkese web siteniz vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 17-03-2019 21:04:36

  24. abdülbaki Karabağ AÇIK 18 Mart 2019 @ 07:28

    Hakkari merkezden ben abdülbaki Karabağ. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim güzel, sağolun 18-03-2019 04:28:11

  25. Tarcan Baydar AÇIK 18 Mart 2019 @ 20:49

    Muğla merkezden ben Tarcan Baydar. Mrb siten harbiden güzel, saolun 18-03-2019 17:49:21

  26. Nuelif Kefal AÇIK 19 Mart 2019 @ 05:49

    Elazığ merkezden ben Nuelif Kefal. Selamın aleyküm sayfan valla çok güzel, teşekkürler 19-03-2019 02:49:44

  27. Yansı Hilal Bulent AÇIK 19 Mart 2019 @ 06:07

    Konya merkezden ben Yansı Hilal Bulent. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2019 03:07:20

  28. Dilhan Ipek AÇIK 19 Mart 2019 @ 12:58

    Karaman merkezden ben Dilhan Ipek. Selam herkese web siten valla hayran edici, facebookta paylaştım 19-03-2019 09:58:10

  29. Can Akcaoz Geben AÇIK 19 Mart 2019 @ 18:47

    Çanakkale merkezden ben Can Akcaoz Geben. Selam herkese sayfa cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2019 15:47:11

  30. Yasa Hamamcıoğlu AÇIK 19 Mart 2019 @ 23:13

    Balıkesir merkezden ben Yasa Hamamcıoğlu. Mrb paylaşımın inan ki hoşuma gitti, tebrikler 19-03-2019 20:13:25

  31. Kiris Ersin AÇIK 20 Mart 2019 @ 03:52

    Ağrı merkezden ben Kiris Ersin. Merhabalar sayfanız inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-03-2019 00:52:18

  32. Emircan Derdemez AÇIK 20 Mart 2019 @ 03:56

    Kırşehir merkezden ben Emircan Derdemez. Selam sayfan valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 20-03-2019 00:56:59

  33. abdülmuid Kırış AÇIK 20 Mart 2019 @ 08:09

    Bitlis merkezden ben abdülmuid Kırış. Merhaba paylaşım inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-03-2019 05:09:44

  34. Oksuzkaya Hangül AÇIK 20 Mart 2019 @ 21:41

    Ardahan merkezden ben Oksuzkaya Hangül. Selam web siten ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 20-03-2019 18:41:44

  35. Macide Koskulu AÇIK 21 Mart 2019 @ 05:44

    Artvin merkezden ben Macide Koskulu. Mrb paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, saolun 21-03-2019 02:44:33

  36. ağbegüm Revan AÇIK 21 Mart 2019 @ 08:49

    Gaziantep merkezden ben ağbegüm Revan. Selamlar web siten cidden çok iyi, teşekkürler 21-03-2019 05:49:05

  37. Seli M Sharef Kerimov AÇIK 21 Mart 2019 @ 22:54

    Burdur merkezden ben Seli M Sharef Kerimov. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, tebrikler 21-03-2019 19:54:53

  38. Sait Bülbül AÇIK 22 Mart 2019 @ 00:27

    Iğdır merkezden ben Sait Bülbül. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 21-03-2019 21:27:16

  39. ahdi Saparca AÇIK 22 Mart 2019 @ 04:16

    Kırklareli merkezden ben ahdi Saparca. merhaba arkadaşlar sayfan cidden hayran bıraktı, teşekkürler 22-03-2019 01:16:10

  40. Zeynep Nihan Bakbak AÇIK 22 Mart 2019 @ 04:18

    Aksaray merkezden ben Zeynep Nihan Bakbak. Mrb web siteniz vallaha çok iyi, facebookta paylaştım 22-03-2019 01:18:46

  41. Murtaza Arinc AÇIK 22 Mart 2019 @ 05:09

    Artvin merkezden ben Murtaza Arinc. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 22-03-2019 02:09:35

  42. Kamisli Cibooğlu AÇIK 22 Mart 2019 @ 12:00

    Ağrı merkezden ben Kamisli Cibooğlu. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 22-03-2019 09:00:22

  43. Karakaya Delı Chasan AÇIK 23 Mart 2019 @ 01:11

    Adıyaman merkezden ben Karakaya Delı Chasan. Mrb sayfa vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2019 22:11:49

  44. Tugrul Göymen AÇIK 23 Mart 2019 @ 03:36

    Çankırı merkezden ben Tugrul Göymen. Mrb siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 23-03-2019 00:36:15

  45. İşçan Susam AÇIK 23 Mart 2019 @ 05:43

    Balıkesir merkezden ben İşçan Susam. Merhaba herkese sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 23-03-2019 02:43:57

  46. aksun Zağlı AÇIK 23 Mart 2019 @ 06:19

    Eskişehir merkezden ben aksun Zağlı. Selamlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, şukuladım 23-03-2019 03:19:12

  47. Aybirgen Yalmac AÇIK 23 Mart 2019 @ 11:44

    Çanakkale merkezden ben Aybirgen Yalmac. Selam herkese sayfa ciddiyim mükemmel, teşekkürler 23-03-2019 08:44:47

  48. aksal Yorgun AÇIK 23 Mart 2019 @ 13:45

    Düzce merkezden ben aksal Yorgun. Selamlar siteniz inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 23-03-2019 10:45:52

  49. abaza İlhan AÇIK 23 Mart 2019 @ 17:02

    Artvin merkezden ben abaza İlhan. Slm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 23-03-2019 14:02:48

  50. Sude Simsek AÇIK 23 Mart 2019 @ 18:14

    Bolu merkezden ben Sude Simsek. selam arkadaşlar sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 23-03-2019 15:14:22

  51. Gürkan Kanli AÇIK 23 Mart 2019 @ 19:58

    Hakkari merkezden ben Gürkan Kanli. Merhaba paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun 23-03-2019 16:58:43

  52. abiye Kutanoglu AÇIK 24 Mart 2019 @ 03:38

    Ardahan merkezden ben abiye Kutanoglu. Selamlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 24-03-2019 00:38:25

  53. Altin Alparslan AÇIK 24 Mart 2019 @ 10:17

    Ordu merkezden ben Altin Alparslan. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 24-03-2019 07:17:45

  54. Neva Kildir AÇIK 25 Mart 2019 @ 01:11

    Artvin merkezden ben Neva Kildir. Merhabalar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 24-03-2019 22:11:38

  55. Şeniz Su AÇIK 25 Mart 2019 @ 03:36

    Erzincan merkezden ben Şeniz Su. Selamlar paylaşımınız inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 25-03-2019 00:36:04

  56. Lemi Oz AÇIK 25 Mart 2019 @ 04:27

    Zonguldak merkezden ben Lemi Oz. selam arkadaşlar sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 25-03-2019 01:27:35

  57. Muazzez Ece Kivilcim AÇIK 25 Mart 2019 @ 04:52

    Zonguldak merkezden ben Muazzez Ece Kivilcim. Slm sayfanız inanki çok güzel, teşekkürler 25-03-2019 01:52:56

  58. Dundar Albaş AÇIK 25 Mart 2019 @ 14:02

    Artvin merkezden ben Dundar Albaş. Slm siten inanılmaz dikkat çekici, saolun 25-03-2019 11:02:03

  59. Caner Hazar Horata AÇIK 25 Mart 2019 @ 17:48

    Ağrı merkezden ben Caner Hazar Horata. Merhaba web siten vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 25-03-2019 14:48:45

  60. Mümüne Nihan Ayalan AÇIK 26 Mart 2019 @ 00:24

    Bayburt merkezden ben Mümüne Nihan Ayalan. Selamlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 25-03-2019 21:24:12

  61. Gönülgül Kizilirmak AÇIK 26 Mart 2019 @ 02:54

    Denizli merkezden ben Gönülgül Kizilirmak. Selam sayfa harbiden dikkatimi çekti, şukuladım 25-03-2019 23:54:00

  62. Gencal Kulkuloglu AÇIK 26 Mart 2019 @ 04:53

    Gümüşhane merkezden ben Gencal Kulkuloglu. Merhaba herkese sayfan inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-03-2019 01:53:39

  63. Abzak Baturalp AÇIK 26 Mart 2019 @ 11:45

    Bartın merkezden ben Abzak Baturalp. Selamlar web siten ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-03-2019 08:45:51

  64. İzlem Buyuran AÇIK 06 Nisan 2019 @ 18:34

    Gümüşhane merkezden ben İzlem Buyuran. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 06-04-2019 15:34:21

Bir Cevap Bırakın

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

ESCORT BAYAN

istanbul escort bayan

Lutfen Dikkat Site Kuralları

İstanbul Escort

TC. 1117 . Sayili OLAN Muzir vede Neşriyatan halkı Koruma Kanun un ilgili olan maddeleri geregince 21 yaş kücük lerin bı web sitemi gezmeleri YASAKTIR. Bu siteyi gezmek tamamıyla sizin seciminizdir.

tüm yasal ve diger sakıncaların tamının sorumlulugunu siz üstlenmeyi kabul etmişbulunuyorsunuz.

Bay ve Bayanların , Lutfen Dikkatine ...

istanbul escort